søndag den 4. maj 2014

APRIL 2014


Her er lidt billeder fra min April, jeg har bla;:.

Hygget hjemme med Victoria i 2 uger da hun har haft laaaang påskeferie!
Jeg har startet mit første hækleprojekt;:. Et tæppe til baby E.<3
Min kæreste og jeg, har shoppet en lille smule babytøj.
Jeg har drømt om et helt hvidt soveværelse.
jeg har sat sorte prikker på væggen ved vores spisebord.
jeg har kigget på gamle billeder af Victoria, og glæder mig endnu mere til vi skal møde vores baby pige nr.2 lige om lidt!
Jeg har kigget efter inspiration til en DIY uro, jeg vil lave.
Jeg har været i haven og nydt det gode vejr med Victoria, og min søster.
Jeg har været ude og købe Victorias forårs sko.
Jeg har spist jordbærtærte.
Jeg har været ude og shoppe med min søster, hvor vi spiste frokost på Jensens Bøfhus.
Jeg har lavet lækker aftensmad, som bestod af, hjemmelavet kyllingespyd, med timian, stegte ris, med slikærter, broccoli, og forårsløg, og sød chilisauce til, mhmh!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar