mandag den 14. april 2014

UGE 32



Billede af mig/min mave i uge 32, helt præcis 31+5, jeg synes overhovedet ikke at min mave er ligeså stor som sidst jeg var gravid, jeg troede at når man var gravid 2.gang så var maven kæmpe…?! Men det synes jeg nu ikke lige min er.. Men det kan da være den lige pludselig vokser med raketfart, hvem ved! Jeg glæder mig bare til det er overstået denne gang, gider ikke og være gravid mere.. Min bækkenløsning er ved og tage livet af mig, samtidig med jeg går og er svimmel hele tiden, og godt kan besvime.. (Jeg er heldigvis i gang med nogle forskellige undersøgelser, så vi forhåbentlig kan finde ud af hvorfor jeg har det sådan..) Halsbrand er også skønt jo.. L og alle de andre gener man som gravid kan have.. Puha, det er ikke altid hyggeligt og være gravid.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar