lørdag den 19. april 2014

BOLIG INTERIOR & DRØMME





Ååårh!!! Jeg ville så gerne bo i noget lignende ovenstående billeder, et stort lyst hus, med hvide vægge, hvide karme og lofter, enkelte rum med hvide gulve også, elsker det hele er helt hvidt og lyst! Kæmpe stort køkken alrum med plads til madlavning og leg samtidig! Håber så meget det bliver en realitet en dag, snart! Gerne lige nu, hvis det stod til mig, men det kræver jo penge og købe et hus, og det er heller ikke altid det ser ud indvendigt som man gerne vil have det, så der skal sikkert også laves en del, men så kan man også helt selv bestemme! Jeg glæder mig bare til den dag vi køber det perfekte hus for os, og kan indrette det som vi vil, mmhm! En masse værelser, højt til loftet, køkken alrum, med masser af plads, stort toilet med evt. badekar/spa, stort soveværelse med walk-in closet og eget toilet. Det skal være et 1.plans hus, med stor have, og terrasse, med hegn udenom.

Har i ikke nogle ønsker til jeres drømmehus? Her var i hvert fald lidt af mine ønsker til vores kommende hus!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar