lørdag den 26. april 2014

BASICS SOMMER



Her er en masse forskellige basics som jeg godt kunne bruge i min garderobe lige nu, især nu her hvor vejret bliver varmere, og så er alt tøjet i noget dejlig tyndt stof! Striber er og bliver et hit, jeg synes det er så elegant på en måde, og samtidig kan pifte ethvert outfit op! Nu skal jeg jo have kejsersnit når det er begyndt og blive sådan rigtig sommer, så jeg går pt efter nogle løse kjoler, toppe med tynde stropper, og nogle løse nederdele, og evt. et par shorts og så nogle tynde langærmede trøjer, og et par lange bukser/leggings.

Jeg glæder mig så meget til d.060614, hvor vi skal møde vores lille E, jeg synes kun tiden skal gå hurtigt fra nu af, det er helt sikkert! Jeg glæder mig til at se hvordan Victoria, tager imod hende og om hun forstår at det er lillesøster!
Min lille pige er jo slet ikke nogen lille pige mere, hvor bliver det dejligt til sommer, hvor vi skal hygge ude i haven og have en masse oplevelser sammen, tror helt sikkert Victoria glæder sig til og komme ud og opleve noget, såsom og gå rundt på torvet, i forlystelsesparker/zoo, en tur på havnen, gril aften i haven, bål osv. osv. i år kan hun jo selv gå rundt og kigge og er helt sikkert med på hvad det er hun ser og oplever, i forhold til sidste sommer hvor hun ikke var mere en 6-7 måneder.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar